Wednesday, May 19, 2010

salam
rite now i am in sg petani at emerald puteri hotel for scm workshop..mungkin 3 hari hari kat sini.jumaat blk ke perlis dan sabtu rush ke pilah.sangat memenatkan. td ada bincang dgn supervisor aku psl international conference yg mungkin kami akan join, aku prefer utk p Europe sbb aku xpnh sampai lg ke sana, tp dia prefer utk ke Eastern Europe, places like Poland,Slovakia etc sbb dia xpnh sampai sana..hopefully aku dpt p la by end of this year atau next year utk present paper sambil jln2..bkn senang nak p free kan. last year aku berpeluang ke Qatar dan Morocco..so, alhamdulilah, dah pernah sampai Doha, Casablanca (teringat satu lagu yg aku suka) dan Marrakech. kali ni memang teringin nak p Europe sebab plan nak stay lama sikit kat sana. sambil jalan boleh jenguk kwn2 di sana. alang2 kat sna nanti aku dok aim nak pusing europe habis2an..nak p Belgium, Holland and France and of cos England especially kat manchester sebab kwn2 aku ramai kat sana.

Hopefully boleh p la cepat2..amin..teringin sangat nak tgk bumi Allah yg Indah ni..
Ok la, bengkel pun dah nak mula..so, nanti ada kelapangan aku akan update lg blog ni.

wslm..

Nadzri

No comments:

Post a Comment