Tuesday, June 1, 2010

salam semua..
lps seminggu jugak la baru aku ada peluang utk update blog ni..minggu ni agak sibuk dan serabut dgn byk benda.sibuk selesaikan masalah sendiri dan selesaikan masalah orang,tp alhamdulilah, semua berjalan dgn baik..minggu ni kita dikejutkan dgn serangan zionis laknaktullah ke atas kapal yg bawak bekalan makanan dan perubatan ke palestin..isu yg mmg semua org sakit hati tp sakit hati ni tinggal sakit hati ja la..masalah xjugak selesai..hmm..bila becakap psl kelemahan umat Islam zaman ni, aku terus jd malas nak pikir sebab bagi aku, apa sumbangan aku utk ubat semua ni..atas dasar memberi sumbangan, walaupun sebesar zarah yg dibahagi 14 bahagian, (keciknya sumbangan aku) mungkin sebab tu jugak aku pilih utk jd apa yg aku jd sekarang..pendidik anak bangsa..dan dalam mendidik ni, aku harap dipermudahkanNYA dan aku harap apa yg aku sampaikan kpd students aku adalah benda2 baik saja..ada satu ayat yg aku pernah dgr, "ikut apa yg saya ajar, jgn ikut apa yg saya buat"..so2., ok la,nanti aku update lg blog ni. mls nak tulis panjang..

bye

No comments:

Post a Comment