Monday, May 17, 2010

salam semua
agak lama jugak aku xupdate blog, sekarang walaupun aku cuti, tp cuti aku bermisi. misi utk abiskan pengajian aku, cuma dlm minggu ni aku agak sibuk ulang alik ke pilah berjumpa isteri dan dlm masa yg sama, aku sibuk dgn kerja2 penyelidikan yg dah sampai ke penghujung. lps ni dah boleh tumpukan sepenuh perhatian pd study aku pulak. banyak lg yg aku kurang dlm kerja2 penyelidikan ni,dlm keadaan skrg aku jd sangat risau dengan progress kerja aku yg sangat perlahan. kelemahan aku pulak, aku xboleh buat dua kerja dalam satu2 masa. cuma bila kerja2 penyelidikan ni tamat, aku akan banyak tumpukan masa dengan pengajian aku, sbb bg aku aku, benda ni hidup dan mati aku. aku xdak pilihan lain selain abiskan pengajian within 3 years. cuma skrg aku doakan wife aku cpt2 dpt tukar ke sini, dah letih sangat dok ulang alik ke sana dan sini. tenaga dan duit dan banyak aku abiskan utk ulang alik saja. rumah pun xsempat beli lagi.
last week aku dan isteri sempat ke taman tunku sarina dkt dgn bandar darul aman jitra, cantik kawasan tu, dkt pulak dgn tasik darul aman, cuma rumah kat situ agak mahal tp surrounding dia mmg superb, sesuai utk besarkan anak2. cuma untuk beli rumah tu, aku dan isteri mmg kena fikir betol2 sebab so far aku ada 2 keta nak dibayar, dan isteri pun ada satu keta untuk dia bayar.

cuma mmg harap sangat2 dapat dok jitra especially kat area taman tasik darul aman sebab situ suasana sangat tenang dan dekat dgn exit highway,pendek kata dari segi lokasi memang sangat2 strategik.tp harga rumah kat situ memang boleh tahan la..hmm..

ok, sampai sini dulu.

regards
nadzri

3 comments:

  1. disebalik kejayaan seseorang, terselit satu pengorbanan.. so mungkin ulang alik jauh2 tu satu pengorbanan dari hang. restu isteri tu membawa kebahagiaan dan ketenangan.

    ReplyDelete
  2. hmm..hopefully camtu la linda.hepi anniversary utk hg dan fendi!

    ReplyDelete
  3. jeless betui aku tgk org dah kawin sembang.. Nak nyampuk xleh plak.. Ekekekekeke

    ReplyDelete