Sunday, July 4, 2010

ladies and gent..
hehehe..lamanya aku xupdate blog aku..maklumla,dah dok sekali dgn bini,sibuk ja memanjang..minggu ni memang memenatkan.lps bengkel 2 hari yg mmg xpenah abih awai,aku bdn aku jd mcm robot dah..ni dok ada langkawi plak mai present paper..adoi..7hb nak kena hantar final report utk research aku plak.phd aku mmg terabai gila2 sejak sebulan nih..igt nanti dah abis reseaarch aku mmg nak kena focus balik la.motivasi aku pun dah menunjukkan graf menurun dah ni..jenuhla nak cover balik..okla,setakat ni dulu.chiow

3 comments:

  1. weh, tu dah dpt dok sekali tu ngn ana, makin semangat la PHD hang, jgn makin suram.

    ReplyDelete
  2. hi nadzri..aku ni, yana heheh..jemputlah ke blog i :

    http://queenlpermaisuri.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. linda:hehe..makin bersemangat ka makin segan xtau la weh..hahaha
    yana:ok,nnt aku jd hg punya follower

    ReplyDelete